måndag 25 februari 2008

Allmänt

Tänkte bara lämna ett litet avtryck. Det är mycket just nu, och även om alla tankar och annat fortsätter som "vanligt" så hinner jag inte riktigt få in det här på bloggen. Har sedan en vecka tillbaka gått över på LCHF kost (Low carb, high fat). Mina diabetesvärden har aldrig varit bättre! Jag är riktigt imponerad. Dock visade det sig imorse att jag gått upp nästan två kilo i vikt, deprimerande. Allt jag läst hittills så har alla gått ner allt från ett halvt kilo till två kilo i veckan. Men inte jag inte. Det är en dålig dag idag i allmänhet så jag klandrar självklart mig själv för detta, att ingenting funkar på mig. Jag är tydligen utvald till ett liv i helvetet med övervikt och kommentarer om mitt fula och feta jag. Verkligen inspiration till ett fortsatt liv.

Inga kommentarer: