torsdag 24 maj 2007

Rullar på...

Livet rullar på just nu. Går till jobbet som jag har på halvtid, sen hem igen. Eller rullar på, det kanske är att överdriva iofs. Det är ju det enda jag gör. Börjar kl. 10 går hem kl. 13 och ändå är jag så trött så jag brukar somna runt 15-tiden och sover ett par timmar. Det är väl egentligen inte att livet rullar på, men å andra sidan tar jag mig till jobbet och bara det är att det rullar på för mig. Dagarna går som vanligt upp och ner, glädje för stunden, gråt i nästa. Ångesten ligger där bakom och spökar, men depressionen känner jag av varje dag. Jag försöker hitta ljuspunkterna i dagarna, men det finns alltid något som får mig att börja gråta eller känna mig allmänt värdelös. Vet inte ens om det är värt att kämpa för att få ett bättre liv längre...

Inga kommentarer: